Mnozí z podnikatelů na internetu v dnešní době nespoléhají jenom na své vlastní síly a schopnosti. A vlastně dobře dělají. Protože i když jsou skutečně hodně schopní a mají světu co nabídnout, nemuselo by to tu s jejich podnikáním dopadnout nijak slavně. A to proto, že ani schopnosti podnikatele a jeho píle nemusí znamenat vše. A ani dokonalá nabídka to nemusí vždycky zachránit.
Kolik je jenom na internetu podnikatelů, kteří si pořídili své vlastní weby, na těchto zveřejnili třeba i bezvadné a dokonale vypadající nabídky, ale pak se to zvrtlo a nikdo o to neprojevil třeba ani špetku zájmu!
Mohli za to takoví podnikatelé? Vlastně ano i ne. Protože se třeba i maximálně postarali o dosažení úspěchů, jenže i to bylo málo. Nikdo na světě není dokonalý, a tak tito třeba nakonec pohořeli na tom, co nepochopili, čeho si nevšimli nebo s čím pochopitelně nedokázali hnout, protože nikdo na světě není všemohoucí.
Ovšem chybami by se měl člověk učit. A pokud takoví podnikatelé s dobrými předpoklady, ale ubohými výsledky, vsadili na optimalizaci pro internetové vyhledávače, určitě si polepšili. A ti, jimž se nedaří dnes, by si z nich měli ve svém vlastním zájmu vzít příklad.
Protože co zmůže taková SEO, tedy optimalizace pro internetové vyhledávače? Díky ní se odstraní z webu ty nejpodstatnější vady, které ho poškozují z pohledu internetových vyhledávačů. A když je tím pádem web dokonalejší, umísťuje se ve vyhledávačích na lepší pozici, kde je snáze k nalezení. A tím ho automaticky najdou lidé, kteří tu pak třeba i utratí nějaké ty peníze, o které v podnikání jde.
Čehož by se bez optimalizace nedosáhlo. Protože bez dostatku zpětných odkazů by třeba mnozí potenciální zákazníci nenašli k webu cestu, bez správně zvolených klíčových slov by se nesetkala poptávka s adekvátní nabídkou, pomalejší web by byl považován za nekvalitní… A to vše by mohlo mít i fatální následky pro onen nenavštěvovaný web.